
Certificaat van Geschillencommissie Kinderopvang
In 2023 waren er geen klachten over de kwaliteit van kinderopvang door Kolkkidz. Daarvoor ontvingen wij een certificaat van de Geschillencommissie Kinderopvang.

Procedure klachtafhandeling
Interne procedure klachtafhandeling KDV Kolkkidz
Bij voorkeur maakt u als ouder of verzorger een klacht eerst bespreekbaar bij de direct betrokkene. Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kunt u een formele klacht schriftelijk indienen bij de leidinggevende Evelyn van der Kolk.
Externe klachtafhandeling
Mocht interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan staat ouder(s) of verzorger(s) de weg vrij om hun klacht aan te melden bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Daar vindt u ook met welke klachten u er terecht kunt en hoe de procedure verloopt. Voor de behandeling van een klacht brengt men kosten in rekening. U krijgt deze kosten vergoed als uw klacht gegrond blijkt.
Klachtenloket Kinderopvang
De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen adviseert ouder(s) of verzorger(s) bij een klacht eerst het Klachtenloket Kinderopvang in te schakelen. Daar probeert men een voor beide partijen aanvaardbare oplossing te vinden. Lukt dit niet of wenst u geen gebruik te maken van het Klachtenloket Kinderopvang dan kunt u ervoor kiezen om uw klacht of geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Lees en bekijk onze prachtige locatie en zie wat wat we iedere dag met de kinderen doen.

